حضورجراحان بیش از90 کشوردرسمپوزیوم فدراسیون جهانی مغزواعصاب

رییس پنجمین سمپوزیوم فدراسیون جهانی مغز و اعصاب گفت:حدود 700 جراح معتبر از بیش از 90 کشور در پنجمین سمپوزیوم فدراسیون جهانی مغز و اعصاب که در تهران برگزار می شود حضور می یابند.

به گزارش خبرنگارعلمی ایرنا، پروفسور مجید سمیعی عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری این رویداد بزرگ علمی که در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، افزود:علاوه بر میهمانان خارجی بیش ازهزار متخصص داخلی در این رویداد علمی حضور دارند.
وی با اشاره به اینکه سعی کرده ایم نخبگان داخلی و خارجی در این سمپوزیوم حضور یابند، اظهار کرد: جراحان مغز و اعصاب معتبر دنیا در این سمپوزیوم حضور خواهند یافت.
وی در بخش دیگری از سخنانش به اعطای جایزه 'پروفسور سمیعی' اشاره کرد و گفت: این جایزه به افرادی که عمر خود را در راه جراحی مغز و اعصاب صرف کرده اند ، دارای تحقیقات و پژوهش های فراوانی هستند و توانستند افراد زیادی را تربیت کنند، تعلق می گیرد.
این پزشک ایرانی تاکید کرد: تاکنون سه جایزه به سه جراح حاذق مغز و اعصاب دنیا تعلق گرفته که به ترتیب از کشورهای فرانسه، انگلیس و روسیه بودند.
پروفسور سمیعی اظهار کرد: برنده سوم این جایزه در پنجمین سمپوزیوم فدراسیون جهانی جراحی مغز و اعصاب حضور می یابد و در خصوص پیشرفت های این حوزه سخنرانی خواهد کرد.
پروفسور امیر سمیعی دبیر علمی پنجمین سمپوزیوم فدراسیون جهانی مغز و اعصاب نیز به استقبال بسیار با شکوه متخصصان داخلی و خارجی از این رویداد بزرگ علمی اشاره کرد و گفت: بیش از 90 نفر از متخصصان خارجی از کشورهایی مانند آمریکا ، چین و ژاپن به صورت داوطلبانه در این سمپوزیوم حضور خواهند یافت.
پنجمین سمپوزیوم فدراسیون جهانی مغز و اعصاب از روز یکشنبه 29 فروردین در تهران آغاز به کار خواهد کرد و به مدت شش روز ادامه خواهد داشت.

به اشتراک گذاری:

برچسب ها: مغز جراحی عصب

درج نظر

تاکنون نظری برای این مطلب درج نشده است.