مشاوره رایگان مراکزناباروری در روز جمعیت، باروری و حمایت از زوجین

رئیس انجمن جنین شناسی و بیولوژی تولید مثل گفت: بیش از 50 مرکز ناباروری کشور در روز 26 اردیبهشت که به نام روز جمعیت، باروری و حمایت از زوجین نامگذاری شده، مشاوره رایگان به زوج های نابارور ارائه می کند.

به گزارش ایرنا از انجمن جنین شناسی و بیولوژی تولیدمثل، دکترمحمد آخوندی ابزار امیدواری کرد که در 26 اردیبهشت که روز جمعیت، حمایت از زوج های ناباروری نامگذاری شده با مشارکت و همکاری مراکز تخصصی سراسر کشور، زوج هایی که تاکنون امکان درمان را نداشتند، بتوانند از امکان مشاوره و تشخیص رایگان استفاده و با قرار گرفتن در مسیر درمان لذت داشتن فرزند را تجربه کنند.
وی افزود: در مراکز ناباروری کشور این امکان فراهم شده که زوج های ناباروری هم از خدمات مشاوره ای و راهنمایی و نیز آزمایش رایگان در این روز بهره مند شوند.
رییس انجمن جنین شناسی و بیولوژی تولید مثل اظهار کرد: زوج های ناباروری که می خواهند از این امکان بهره مند شوند باید در سایت کمپین خانواده، تولید مثل و فرزندآوری به آدرس www.bamn.ir ثبت نام کنند تا از این خدمات بهره مند شوند.
آخوندی ادامه داد: در صورتی زوج های نابارور ثبت نام شده در سایت کمپین نتوانند در روز 26 اردیبهشت ماه از این امکان بهره مند شوند، برنامه ریزی لازم انجام گرفته تا آنان در روزهای دیگری از این خدمت استفاده کنند.
به گفته آخوندی، هدف اصلی این کمپین گشودن باب گفتگو و اطلاع رسانی در باره جمعیت در ایران، نرخ رشد باروری، میزان ناباروری و پیامدهای اجتماعی، اقتصادی آن، سلامت جنسی، سلامت باروری و داشتن فرزند سالم، حفظ باروری و عوامل تهدید کننده توان باروری است.
وی، به دیگر اقدامات انجمن در این هفته اشاره کرد و گفت: حفظ باروری و عوامت تهدیدکننده آن و سلامت باروری و نسل سالم از دیگر موضوعاتی هفته ملی جمعیت است که انجمن با همکاری مراکز تحقیقاتی و رسانه به دنبال اطلاع رسانی آنها است.
رییس انجمن جنین شناسی و بیولوژی تولید مثل ادامه داد: با تمام توان و ظرفیت تلاش می کنیم تا مردم با این عوامل آشنا و راه های مقابله با آن را فراگیرند.
از 24 تا 31 اردیبهشت ماه به نام هفته ملی جمعیت نامگذاری شده و انجمن جنین شناسی و بیولوژی تولید مثل با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران و دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، برنامه های متعددی را برای ارتقا آگاهی مرر حوزهلید مثل به اجرا در می آورد.

به اشتراک گذاری:

برچسب ها: بارداری ناباروری

درج نظر

تاکنون نظری برای این مطلب درج نشده است.