میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا  و روز زن گرامی باد

میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا و روز زن گرامی باد

   بسمه تعالی

فرا رسیدن بیستم جمادی الثانیه سالروز ولادت با سعادت یگانه بانوی عالم هستی فخر امامت و ولایت ام‌ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن را تبریک و شادباش عرض می نمایم.
حضرت زهرای اطهر(س) آنچنان جایگاهی در عالم هستی دارد که خداوند رحمان سوره کوثر را در شأن این بانوی بزرگوار نازل کرد و حضرت محمد مصطفی (ص) ایشان را ام ابیها خطاب کرد. بسیار مفتخریم که پیرو مذهبی هستیم که سیده نساء العالمین دخت پیامبرش و مادر امامان معصوم آن هستند.
صفات و سجایای اخلاقی حضرت مرضیه به گونه ایست که تمامی ادوار تاریخ را سیراب کرده و در گستره زمان و در پهنه تاریخ عرصه اخلاق و درس زندگی گشته است. خرسندیم که بانوان این سرزمین حضرت فاطمه مرضیه (س) را الگو و پیشوای خود قرار داده و با استعانت به این بانوی بزرگوار بنای زندگی بر می‌گزینند.




در سال 1917 در روستای کوچکی در پرتقال بانویی آسمانی بر سه کودک تجلی کرد او خود را «بانوی صاحب تسبیح» معرفی کرد مسیحیان او را مریم (س) و مسلمانان او را فاطمه (س) می دانند و گویی خدا می خواست که این دو بانوی آسمانی در نقطه ای به یک تجلی واحد ظهور کنند ... بانوی صاحب تسبیح ...ف ... فَرا .. free (رها) ... freedom (آزادی) ... فریشته (فرشته) ... فروزان ... فاطیما... Fatima forever (فاطمه برای همیشه) ..


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

درج نظر



سوالات کاربران
تاکنون نظری برای این مطلب درج نشده است.