ارسال محموله دارویی مؤسسه خدمات دارویی رضوی برای کمک به سیل‌زدگان گلستان

ارسال محموله دارویی مؤسسه خدمات دارویی رضوی برای کمک به سیل‌زدگان گلستان

دکتر سید مهدی هاشمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار آستان نیوز بیان کرد: محموله دارویی به ارزش حدود 440 میلیون ریال شامل 80 قلم دارو و 10 قلم تجهیزات پزشکی از سوی مؤسسه خدمات دارویی رضوی (داروخانه مرکزی امام رضا(ع)) برای کمک به سیل‌زدگان استان گلستان ارسال شد.
وی ادامه داد: انواع مسکن‌ها و آنتی‌بیوتیک‌ها به عنوان داروهای عمومی در کنار داروهای ضروری که بیماران مبتلا به دیابت، فشارخون، صرع، بیماران قلبی، گوارشی و... به صورت معمول مصرف می‌کنند، در این محموله دارویی وجود دارد.
مدیرعامل مؤسسه خدمات دارویی رضوی تصریح کرد: این داروها پس از هماهنگی با بسیج جامعه پزشکی استان گلستان و اعلام فهرست داروها و تجهیزات پزشکی مورد نیاز سیل‌زدگان، تهیه شده است.

دکتر هاشمی‌نژاد با تأکید بر اینکه با توجه به نامساعد بودن شرایط آب و هوایی کشور در دو روز گذشته خودروی حامل محموله دارویی این مؤسسه صبح امروز چهارشنبه به سمت استان گلستان حرکت کرد، گفت: محموله ارسالی به دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان تحویل داده خواهد شد تا برای خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان این استان استفاده شود.

یادآور می‌شود، مؤسسه خدمات دارویی رضوی علاوه بر تأمین کلیه داروهای موجود در بازار ایران و همچنین داروهای خارجی دارای مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور داروخانه‌‌های تحت پوشش خود در مشهد و تهران مانند داروخانه دارالشفاء امام رضا(ع)، پخش استانی دارو و ارائه خدمات در حوزه گیاهان دارویی، مشاوره دارویی و راهنمایی بیماران در زمینه نحوه مصرف دارو، عوارض و تداخلات و... توسط متخصصان، توجه ویژه‌ای به اقشار آسیب‌دیده و محروم جامعه دارد.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

مطالب مرتبط

درج نظر



سوالات کاربران
تاکنون نظری برای این مطلب درج نشده است.