مشارکت کارکنان مؤسسه خدمات دارویی رضوی در امدادرسانی به مناطق سیل‌زده کشور

مشارکت کارکنان مؤسسه خدمات دارویی رضوی در امدادرسانی به مناطق سیل‌زده کشور

مدیرعامل مؤسسه خدمات دارویی رضوی از مشارکت مالی کارکنان مؤسسه خدمات دارویی رضوی در کمک به مناطق سیل‌زده کشور خبر داد.
دکتر سید مهدی هاشمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار آستان نیوز اعلام کرد: 60 نفر از کارکنان مؤسسه خدمات دارویی رضوی با اهدای یک روز از حقوق خود، در امدادرسانی به هم‌وطنان مناطق سیل‌زده کشور مشارکت کردند.
وی با اشاره به کمک‌های مختلف غذایی، دارویی و خدماتی مجموعه آستان قدس رضوی به هموطنان سیل‌زده اشاره و اضافه کرد: کمک‌ کارکنان این مؤسسه نیز از طریق این مجموعه بزرگ موقوفاتی به دست این هم‌وطنان خواهد رسید.
مدیرعامل مؤسسه خدمات دارویی رضوی تصریح کرد: این مؤسسه در ایام تعطیلات نوروز نیز محموله دارویی به ارزش حدود 440 میلیون ریال شامل 80 قلم دارویی شامل انواع مسکن‌ها، آنتی‌بیوتیک‌ها و... و ده قلم تجهیزات پزشکی برای کمک به سیل‌زدگان استان گلستان ارسال کرد.
لازم به ذکر است، مؤسسه خدمات دارویی رضوی علاوه بر تأمین کلیه داروهای موجود در بازار ایران و همچنین داروهای خارجی دارای مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور داروخانه‌‌های تحت پوشش خود در مشهد و تهران مانند داروخانه دارالشفاء امام رضا(ع)، پخش استانی دارو و ارائه خدمات در حوزه گیاهان دارویی، مشاوره دارویی و راهنمایی بیماران در زمینه نحوه مصرف دارو، عوارض و تداخلات و... توسط متخصصان، توجه ویژه‌ای به اقشار کم‌برخوردار و محروم جامعه بر اساس تأکیدات تولیت آستان قدس رضوی دارد.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

مطالب مرتبط

درج نظر



سوالات کاربران
تاکنون نظری برای این مطلب درج نشده است.