حضور مؤسسه خدمات دارویی رضوی در نمایشگاه پژوهش و فناوری مشهد

حضور مؤسسه خدمات دارویی رضوی در نمایشگاه پژوهش و فناوری مشهد

مؤسسه خدمات دارویی رضوی در نمایشگاه «هفته گرامی‌داشت پژوهش و فناوری خراسان رضوی» در مشهد حضور بهم رساند.
منتخبی از دستاوردهای پژوهشی و محصولات مؤسسه خدمات دارویی رضوی در نمایشگاه هفته گرامی‌داشت پژوهش و فناوری خراسان رضوی که با محوریت رونق تولید محور توسعه اقتصاد مقاومتی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد در حال برگزاری است، به نمایش عموم درآمده است.
نرم‌افزار جامع اطلاع‌رسانی دارویی، نرم‌افزار داروخانه و وب‌سایت سه زبانه این مؤسسه به نشانی www.rpsi.ir  که یک بانک جامع اطلاعات دارویی و پزشکی به شمار می‌آید، در غرفه این مؤسسه در سالن فردوسی نمایشگاه معرفی شده است.
علاقه‌مندان با مراجعه به این وب‌سایت می‌توانند از خدمات متنوع آن مانند اطلاعات داروهای ژنریک، داروهای گیاهی، گیاهان دارویی، دمنوش‌های گیاهی و مکمل‌ها، جدیدترین مقالات و... بهره‌مند شوند.
محصولات گیاهان دارویی مؤسسه خدمات دارویی رضوی مانند گل گاوزبان، زیره سبز، بهار نارنج، چای ترش، آویشن و کاسنی نیز در قالب دمنوش کیسه‌ای(تی بگ) در این غرفه عرضه می‌شود.
همچنین برخی محصولات واحد گیاهان دارویی داروخانه مرکزی امام(ع) به صورت بسته‌بندی با بروشور راهنمای مصرف در این غرفه معرفی شده است.
مؤسسه خدمات دارویی رضوی در حوزه‌هایی مانند تأمین کلیه داروهای موجود در بازار ایران و همچنین داروهای خارجی دارای مجوز وزارت بهداشت، تامین داروهای داروخانه‌‌های تحت پوشش خود و ارائه خدمات در حوزه گیاهان دارویی، مشاوره دارویی و راهنمایی بیماران در زمینه نحوه مصرف دارو، عوارض و تداخلات، ارائه خدمات غیرحضوری و... توسط متخصصان فعالیت دارد.
یادآور می‌شود، جشنواره و نمایشگاه هفته گرامی‌داشت پژوهش و فناوری خراسان رضوی از 21 تا 23 آذر سال جاری از ساعت 10 تا 19 در نمایشگاه بین‌المللی مشهد پذیرای اهل علم و پژوهش بود.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

درج نظر



سوالات کاربران
تاکنون نظری برای این مطلب درج نشده است.