کسب تقدیرنامه اشتهار به کیفیت توسط داروخانه مرکزی امام (ع)

کسب تقدیرنامه اشتهار به کیفیت توسط داروخانه مرکزی امام (ع)

در هفتمین دوره جایزه ملی کیفیت غذا، دارو و بهداشت ایران،

داروخانه مرکزی امام(ع) تقدیرنامه «اشتهار به کیفیت» کسب کرد

داروخانه مرکزی امام(ع) در بخش «خدماتی- مدیریتی و دارویی» برای ارائه خدمات فنی دارو، مدیریت تأمین و عرضه محصولات داروخانه‌ای، توانست تقدیرنامه اشتهار به کیفیت یک ستاره را در سال رونق تولید(1398) کسب کند.

این داروخانه با کسب امتیازات مربوطه براساس ارزیابی‌های انجام شده هفتمین دوره جایزه ملی کیفیت غذا، دارو و بهداشت ایران بر مبنای مدل ملی ارزیابی کیفیت(IMQA) توسط گروه ارزیابان جایزه، بررسی نتایج در کمیسیون مربوطه و تصویب در جلسه شورای سیاست‌گذاری دوره هفتم این جایزه ملی و علمی، تقدیرنامه اشتهار به کیفیت را دریافت کرد.

این تقدیرنامه به منظور ارج نهادن به تلاش‌های ارزشمند جناب آقای دکتر سید مهدی هاشمی‌نژاد مدیر عامل مؤسسه خدمات دارویی رضوی و تمامی کارکنان تلاشگر داروخانه مرکزی امام(ع) در راستای تقویت و ارتقای مدیریت کیفیت محصولات سلامت محور و تداوم این تلاش‌ها به این داروخانه اهدا شد.

همچنین داروخانه مرکزی امام(ع) در سال 1395 که با عنوان سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام‌گذاری شده بود، توانست گواهی‌نامه «اهتمام به کیفیت» را در بخش خدمات و دارویی برای مدیریت عرضه محصولات دارویی، پزشکی و بهداشتی در ششمین دوره جایزه ملی کیفیت غذا، دارو و بهداشت ایران کسب کند.

لازم به ذکر است، داروخانه مرکزی امام(ع) به همت آستان قدس رضوی در اسفند ماه 1362 در مشهد تأسیس شد و در حال حاضر زیر نظر مؤسسه خدمات دارویی رضوی در راستای ارائه خدمات دارویی به عموم اقشار مردم در جوار بیمارستان امام رضا(ع) این شهر مقدس فعالیت می‌کند.



ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

مطالب مرتبط

درج نظر



سوالات کاربران
تاکنون نظری برای این مطلب درج نشده است.