"داروفرست"  اپلیکیشن خدمات دارویی غیر حضوری موسسه خدمات دارویی رضوی رونمایی شد

"داروفرست" اپلیکیشن خدمات دارویی غیر حضوری موسسه خدمات دارویی رضوی رونمایی شد

اپلیکیشن داروفرست با هدف ارائه خدمات دارویی غیرحضوری طی مراسمی در داروخانه مرکزی امام(ع) رونمایی شد.

سرکار خانم دکتر نرجس الهدادی، مدیر داروخانه‌های موسسه خدمات دارویی رضوی، در مراسمی که ظهر دیروز (26 مرداد ماه) با حضور خبرنگاران در داروخانه مرکزی امام(ع) برگزار شد از اپلیکیشن داروفرست ، اپلیکیشن خدمات دارویی غیرحضوری موسسه خدمات دارویی رضوی رونمایی کرد .
وی در این خصوص گفت: خدمات غیر حضوری موسسه خدمات دارویی رضوی از سال ۹۷ با هدف ارائه خدمات درمانی غیر حضوری، بویژه برای بیماران حرکتی و خاص آغاز به کار کرده است و با توجه به شیوع ویروس کرونا نیاز به راه‌اندازی نرم‌افزاری برای ارائه خدمات دارویی غیر حضوری به مردم و بیماران خاص بیشتر از گذشته مورد توجه این موسسه قرار گرفت که با کمک کارشناسان فناوری اطلاعات این مجموعه، این اپلیکیشن با ظرفیت‌های مختلف خدماتی راه‌اندازی شد.

دکتر الهدادی خاطرنشان کرد: داروهای خاص مورد نظر بیماران با ارائه نسخه پزشک و با توجه به سهمیه بندی های استانی قابل تهیه و ارسال است . این اپلیکیشن به صورت روزانه از ساعت ۷ الی ۲۲ خدمات غیر حضوری به مخاطبین ارائه می‌کند.

مدیر داروخانه‌های موسسه خدمات دارویی رضوی با تاکید بر اینکه مردم با نصب اپلیکیشن دارو فرست از طریق برنامه بازار و یا وبسایت اطلاعات دارویی موسسه خدمات دارویی رضوی ، می‌توانند با ارسال نسخه دارویی خود در قالب عکس و سپس بررسی نسخه توسط پزشک داروساز و درج نحوه مصرف دارو، پک دارویی خود را به صورت غیر حضوری از طریق پیک و یا پست پیشتاز دریافت کنند.

وی اضافه کرد: شخص متقاضی قبل از دریافت دارو می‌تواند هزینه دارو را به صورت اینترنتی در اپلیکیشن پرداخت کند یا درب منزل هزینه دارو را به مسئول پیک تحویل دهد . نسخه ی بیمار در صورت نیاز به تاییدیه های بیمه قبل از ارسال دارو توسط پیک رضوی از بیمار دریافت می شود و درصورتیکه که نیاز به تایید بیمه نداشته باشد پس از تحویل دارو توسط مسئول پیک دریافت خواهد شد .

دکتر الهدادی همچنین تاکید کرد: مردم و بیماران خاص با نصب اپلیکیشن داروفرست می‌توانند از سراسر کشور سفارشات دارویی خود را ثبت و از طریق نمایندگان موسسه خدمات دارویی رضوی در سطح کشور داروی مورد نظر را به صورت غیر حضوری دریافت کنند.
کاربران این اپلیکیشن همچنین میتوانند از موجودی داروهای مورد نیاز خود در داروخانه مرکزی امام (ع) که به عنوان بزرگترین داروخانه شرق کشور شناخته می شود ، مطلع گردند .
استفاده از محتوای اطلاعات دارویی وبسایت موسسه خدمات دارویی رضوی www.rpsi.ir و همچنین ارائه مشاوره های دارویی از دیگر امکاناتی است که در بروزرسانی های بعدی این برنامه به آن افزوده خواهد شد . 
گالری تصاویر 

این خبر در سایت های مختلف خبری با عناوین زیر منتشر شده است :
ایسنا / اپلیکیشن «دارو فرست» رونمایی شد
ایرنا /اپلیکیشن داروفرست در مشهد رونمایی شد
قدس آنلاین / آیین رونمایی از برنامه کاربردی «داروفرست» داروخانه امام رضا علیه السلام مشهد
خبرگزاری برنا / 
اپلیکیشن «دارو فرست» رونمایی شد

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

مطالب مرتبط

درج نظر



سوالات کاربران
تاکنون نظری برای این مطلب درج نشده است.