برگزاری سمینار «دانشجویان داروسازی ایران» در مشهد با حمایت آستان قدس رضوی

برگزاری سمینار «دانشجویان داروسازی ایران» در مشهد با حمایت آستان قدس رضوی

 بیست و سومین دوره سمینار دانشجویان داروسازی کشور به میزبانی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، شب گذشته با حضور دکتر بهرام دارایی رئیس سازمان غذا و دارو، آغاز به کار کرد.

این سمینار، بزرگترین سمینار مستقل دانشجویی کشور است که توسط خود دانشجویان و دستیاران تخصصی داروسازی برگزار می‌شود و به واسطه ماهیت صنفی و علمی، یکی از بهترین جایگاه‌های معرفی دستاوردهای علمی و پیگیری مطالبات صنفی  و همچنین راه‌گشا و کمک‌کننده به سیاستگذاران حوزه دارویی کشور بوده است.

مؤسسه خدمات دارویی رضوی، شرکت داروسازی ثامن و شرکت یاراطب ثامن، 3 مجموعه دارویی زیرمجموعه گروه سلامت و درمان بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی هستند که ضمن حمایت از برگزاری این سمینار، مهم‌ترین دستاوردهای خود در حوزه تولید و توزیع دارو را در بخش جنبی این سمینار به نمایش گذاشته‌اند.

بیست و سومین دوره سمینار دانشجویان داروسازی کشور تا جمعه 28 آبان 1400 با حضور استادان و متخصصان حوزه علوم دارویی، دانشجویان داروسازی و شرکت‌های مرتبط در حوزه داروسازی در برج سپید واقع در بلوار خاقانی مشهد ادامه خواهد داشت و نمایشگاه جنبی آن نیز از ساعت 9 تا 18 با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی میزبان بازدیدکنندگان است.

موسسه خدمات دارویی رضوی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

مطالب مرتبط

درج نظر



سوالات کاربران
تاکنون نظری برای این مطلب درج نشده است.