کمبودهای ارتوپدی برطرف شد؛ دیگر بیمار ایرانی به خارج اعزام نمی شود

دبیر بیست و سومین کنگره انجمن جراحان ارتوپدی ایران با اشاره به اینکه هم اکنون هیچ بیماری در رشته ارتوپدی به خارج از کشور اعزام نمی شود گفت: تمام تخصص ها و تجربیات ارتوپدی در داخل کشور وجود دارد و کمبودها نیز برطرف شده است.دکتر علی دیانت افزود: بیست و سومین کنگره جراحان ارتوپدی ایران با شعار انتقال تجربه ها و تازه های جراحی ارتوپدی از 13 تا 17 مهرماه در مرکز همایش های برج میلاد با حضور متخصصان ارتوپدی از سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود: عمده سخنران ها از اساتید دانشگاه های علوم پزشکی ایران و پیشکسوت هستند. همچنین مهمانانی از کشورهای امریکا، انگلیس، هلند، ایتالیا، کره، چین و هند خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: برنامه های کنفرانس بر اساس رشته های مختلف ارتوپدی طراحی شده است و مباحثی چون جراحی مفصل ران، جراحی دست، جراحی مفصل زانو، جراحی شانه، شکستگی های اندام، بیماری ها و شکستگی های اندام و ستون فقرات و ارتوپدی اطفال در این کنگره مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

دبیر بیست و سومین کنگره انجمن جراحان ارتوپدی ایران افزود: همزمان با ارائه سخنرانی ها، مقالات برای نمایش پوسترها در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه فراخوان ارسال مقالات اعلام و مهلت آن تا پایان تیرماه تعیین شده است گفت: تعدادی از تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی که عمدتا از خارج کشور هستند کارگاههای آموزشی برگزار می کنند.

به اشتراک گذاری:

برچسب ها: اخبارپزشکی

درج نظر

تاکنون نظری برای این مطلب درج نشده است.