سیستم مدیریت یکپارچه RPSI

موسسه خدمات دارویی رضوی ( داروخانه مرکزی امام )  مفتخر است با بهره گیری از تخصص تیم برنامه نویسی مستقر در محل موسسه طی مدت پنج سال تلاش سیستم هایی جامع در زمینه مالی  ، اداری ، داروخانه و درمانگاه تحت نام تجاری RPSI طراحی و در شورای عالی انفورماتیک کشور به ثبت رسانده است .

این سیستم ها طی این مدت با نظر همکاران بخش های مختلف مالی، اداری، داروخانه، انبار، کلینیک و درمانگاهی، طراحی و درتمام مراحل تست و اجرا شده است .

سیستم فوق به صورت تحت وب طراحی شده است بدان معنا که میتواند در بستر اینترنت جهانی و یا به صورت اینترانت داخلی درون یک سازمان پیاده‌سازی و مورد بهره برداری قرار گیرد. تحت وب بودن علاوه بر مبحث یکپارچگی اطلاعات می‌تواند به استقرار، نگهداری و توسعه سریع نیز کمک کند.

از شاخص ترین امکاناتی که در این سیستم موجود میباشد میتوان به یکپارچگی کامل سیستم در تمامی قسمت ها و همچنین چند سازمانه بودن و چند زبانه بودن اشاره نمود.

این یعنی، شما همزمان می توانید تعداد زیادی داروخانه ٫ انبار و سیستم های پاراکلینیکی و مالی اداری را در قالب چند سازمان مختلف تعریف و از توان پردازشی یک سرور بهره بگیرید ، این امر باعث صرفه جویی بسیار زیادی در منابع سخت افزاری، شبکه و بستر اجرای نرم افزار می‌شود.

*تفاوت عمده و اساسی که این سیستم را ، از دیگر سیستم ها متمایز می‌کند زمانی نمایان می شود که یک هلدینگ یا سازمان بزرگ که تعداد زیادی مراکز زیر مجموعه خود را مدیریت می‌کند از این سیستم بهره بگیرد به گونه ای که در هر لحظه مدیران ارشد آن سازمان می توانند از کلیه اطلاعات موجود برای تمامی این مراکز گزارش و آمار و اطلاعات متمرکز تهیه نمایند.

زمانی که شما از این سیستم بهره می گیرید همه امور پردازشی به سرور مرکزی منتقل می شود و تمامی اطلاعات سازمان در آن سرور ذخیره می گردد و کلاینت ها می تواند از سیستم های معمولی و ارزان قیمت و کم مصرف بهره گرفت.

معرفی برخی  زیر سیستم ها:
- زیر سیستم انبار و حسابداری انبار 
- زیر سیستم خرید تدارکات
- زیر سیستم داروخانه 
- سیستم جمع آوری نسخه به وسیله PDA 
- سیستم ارزیابی عملکرد افراد 
- زیر سیستم صندوق ، تخفیفات و مددکاری 
سیستم حسابداری و مدیریت مالی
- سیستم های منابع انسانی شامل پرسنلی و حقوق دستمزد
- سیستم پخش مویرگی و فروش دارو و سفارش دارو
- سیستم خزانه و نقدی و بانک
- سیستم کارپردازی خرید
- مدیریت ارتباط با مشتری باشگاه مشتریان و سیستم (CRM)

دیگر زیر سیستم ها:

در قالب این پکیج نرم افزاری سیستم های دیگری نیز به جهت پیاده سازی در مراکز درمانگاهی و پاراکلینیکی موجود می باشد از جمله پذیرش مرکزی مددکاری ، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، رادیولوژی ، آزمایشگاه ، دندانپزشکی، پرستاری و اورژانس و ... با توجه به شکل کار شما اطلاعات تخصصی تر در ادامه به استحضار خواهد رسید.

شایان ذکر است کلیه اطلاعات این برنامه می‌تواند در قالب سیستم هوش کسب و کار و هوش تجاری در یک داشبورد مدیریتی سرجمع و بدون نگرانی از حجم زیاد اطلاعات ، سالهای متوالی را بصورت منسجم و توسط خود سازمان بدون نیاز به تیم برنامه نویسی بصری سازی نمود و از امکانات متنوعی که ابزارهای هوشمند سازی مایکروسافت در اختیار ما گذاشته است در جهت توسعه سازمان و تصمیمات مدیریتی بهره گرفت.  
برای این امر کلیه اطلاعات در ابعاد و مقادیر مختلف تقسیم بندی می شود و براساس تک تک این ابعاد می توانیم گزارش های ترکیبی جهت نمایش دادن مقادیر مختلف ایجاد نماییم . به عنوان مثال شما می‌توانید به صورت خیلی راحت و با چند کلیک موس گزارش نموداری کامل و جامعی از میزان فروش بر اساس نوع دارو در ماههای مختلف یا در روزهای مختلف و پیش بینی فروش داشته باشید.

همچنین هر زمانی که تمایل برای بازدید از موسسه باشد با هماهنگی با رئیس مرکز فناوری اطلاعات میتوانید نسبت به بازدید حضوری و کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایید .

 موسسه خدمات دارویی رضوی | داروخانه امام رضا (ع)

به اشتراک گذاری: