بازدید مدیرعامل سازمان بیمه سلامت از مؤسسه خدمات دارویی رضوی

بازدید مدیرعامل سازمان بیمه سلامت از مؤسسه خدمات دارویی رضوی

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران به همراه هئیتی از مؤسسه خدمات دارویی رضوی و داروخانه مرکزی امام(ع) در مشهد مقدس بازدید کردند. 

به گزارش آستان نیوز، این بازدید در راستای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مؤسسه خدمات دارویی رضوی و سطح ارائه خدمات دارویی آن به بیماران زائر و مجاور صورت گرفت.

دکتر محمدمهدی ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران و هئیت همراه در حاشیه این بازدید، از نزدیک با چگونگی ارائه خدمات داروخانه مرکزی امام(ع) به بیماران عمومی و خاص به عنوان داروخانه‌ای منتخب در سطح استان خراسان رضوی آشنا شدند و از اقدامات و فرآیندهای به روز آن در راستای ارائه خدمات بهینه به مراجعان تقدیر کردند.

سیدمهدی هاشمی‌نژاد مدیرعامل مؤسسه خدمات دارویی رضوی در جلسه‌ای که در حاشیه این بازدید برگزار شد، ضمن معرفی فعالیت‌های این مجموعه وابسته به آستان قدس رضوی، نکاتی را پیرامون خدمات مؤسسه به بیماران خاص در سال‌های گذشته مطرح کرد. 

همچنین در این جلسه، گزارش تصویری تهیه شده توسط سازمان بیمه سلامت در خصوص خدمات این مؤسسه پخش شد و دکتر ناصحی رضایت سازمان را از همکاری مؤسسه در حوزه سلامت طی سال‌های گذشته ابراز کرد.
 

توسعه خدمات‌رسانی به بیماران خاص

دکتر هاشمی‌نژاد، طرح «توسعه خدمات به بیماران خاص» را در راستای رسالت‌های اجتماعی آستان قدس رضوی و به عنوان پروژه‌ای ملی در جلسه عنوان کرد که مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، حمایت همه جانبه این سازمان را از اجرایی شدن طرح مذکور اعلام کرد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت همچنین برای تکمیل زنجیره خدمات، ضمن توصیه به بسته خدمتی جدید، ورود به حوزه‌های نو را مطرح کرد.

علاوه‌براین به منظور تسریع در اجرای این طرح، مقرر شد این موضوع در دستور کار طرفین برای کسب مجوزهای لازم قرار گیرد و عوامل اجرایی توسط سازمان بیمه سلامت به مؤسسه خدمات دارویی رضوی معرفی شوند تا عملیات اجرایی آن در کشور پیاده‌سازی و اجرا شود.

 
به اشتراک گذاری: