تأمین خدمات دارویی بیمارستان منتصریه توسط مؤسسه خدمات دارویی رضوی تا سال 1407

تأمین خدمات دارویی بیمارستان منتصریه توسط مؤسسه خدمات دارویی رضوی تا سال 1407

مدیرعامل مؤسسه خدمات دارویی رضوی از تمدید قرارداد همکاری این مؤسسه و بیمارستان‌ پیوند اعضاء منتصریه مشهد در راستای تأمین تجهیزات و داروهای مورد نیاز بیماران خاص این بیمارستان در 7 سال آینده خبر داد. 

دکتر سیدمهدی هاشمی‌نژاد در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: در سال‌های گذشته نیز تأمین تجهیزات بیمارستان منتصریه و خدمات دارویی بیماران بستری و سرپایی آن تحت پوشش این مؤسسه بود.
 
وی ادامه داد: با توجه به تعهد و موفقیت مؤسسه خدمات دارویی رضوی در زمینه تأمین داروهای مورد نیاز بیماران خاص بیمارستان منتصریه که یکی از چهار قطب پیوند اعضای ایران به شمار می‌آ‌ید و ارائه خدمات اهدا و پیوند عضو را در شرق کشور در بخش‌های مختلف برعهده دارد، با انعقاد قرارداد جدیدی ارائه خدمات دارویی این مؤسسه در این بیمارستان تمدید شد. 

دکتر هاشمی‌نژاد در خصوص دلایل تمدید این قرارداد همکاری گفت: با وجود مشکلاتی که در تأمین داروهای وارداتی بیماران خاص در شرایط فعلی کشور وجود دارد، مؤسسه خدمات دارویی رضوی همواره توانسته است سهمیه بیماران را با همکاری کامل معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد دریافت کند و با حفظ رضایت بیماران در اختیار آنان قرار دهد. 

وی ادامه داد: این مؤسسه وابسته به آستان قدس رضوی تلاش کرده است ارائه خدمات دارویی خود را به بهترین شکل ممکن با حفظ کرامت انسانی بیماران و توجه کامل به تبعات کمبود دارو برای بیماران خاص در بیمارستان منتصریه مدیریت کند و از سویی دیگر شفافیت کامل نیز در عملکرد خود داشته باشد. 

مدیرعامل مؤسسه خدمات دارویی رضوی افزود: بی‌شک موارد مذکور مورد توجه مسئولان این بیمارستان نیز قرار گرفته و موجب تمدید قرارداد همکاری شده است. 

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط این مؤسسه در راستای ایجاد شبکه‌های داروخانه‌های بیمارستانی و سرپایی تدوین شده در افق سال 1404 اظهار کرد: مؤسسه خدمات دارویی رضوی در حال حاضر علاوه‌بر داروخانه بیمارستان منتصریه، اداره داروخانه مرکزی امام(ع)، داروخانه دارالشفاء امام(ع)، داروخانه بیمارستان خیریه موسی بن جعفر(ع) و داروخانه کلینیک سرور مشهد را برعهده دارد.
 
به اشتراک گذاری: