لینودرم Linoderm


کرم لینودرم با بهره گیری از اثرات مفید روغن گل مغربی برای درمان علامتی بیماریهای حاد و مزمن پوست خشک (Dry skin) مانند اگزما و به عنوان کمک درمان پسوریازیس و در مصارف عمومی برای تامین مجدد رطوبت و نرمی پوست توسط شرکت داروسازی باریج اسانس فرموله و تولید شده است.

مکانیسم اثر

ترکیبات موجود در روغن بذر گل مغربی بخصوص گاما لینولئیک اسید در بدن توسط آنزیم دلتا ـ 6 ـ دی‌ساچوراز ابتدا به دی‌هموگالینولنیک اسید و سپس به پروستاگلاندین E1 تبدیل می‌گردد. این پروستاگلاندین دارای خاصیت ضد التهابی و تثبیت کننده غشاء سلولی می‌باشد. بر اساس نتایج تحقیقات انجام شده و مشاهدات تجربی، روغن بذر گل مغربی ضد التهاب،‌ ضد حساسیت، تصحیح کننده کمبود اسید چرب ضروری omega-6 و کاهنده فشار خون است.

مقدار مصرف لینودرم

کرم لینودرم طبق نظر پزشک یا روزانه 2 تا 3 بار در محل مربوطه بصورت یکنواخت مالیده شود.

هشدارها

در زمان بارداری و یا شیردهی باید پس از مشورت با پزشک معالج و بنا به توصیه‌های ایشان از این کرم استفاده نمود. بهتر است در زمان شیردهی این کرم در محدوده سینه مالیده نشود و از وارد شدن کرم به دهان شیرخوار جلوگیری گردد.

نکات قابل توصیه

1-به هنگام مصرف کرم لینودرم بایستی از مواجه مستقیم با نور ماوراء بنفش(UV) مثلاً حمام آفتاب اجتناب نمود.
2-به هنگام مصرف کرم لینودرم نباید آنرا نزدیک چشم‌ها و یا بر روی پوست آسیب دیده مالید، زیرا باعث سوزش در این نواحی می‌شود.
3-توصیه میشود تا بهبودی کامل پوست و طبق دستورات پزشک معالج درمان با کرم لینودرم ادامه یابد و در صورتی که یک نوبت استفاده از دارو فراموش شد، درمان با دستور مصرف معمول آن صورت گیرد.

مصرف در بارداری

در صورت صلاح دید پزشک مصرف شود.

"داروهای معرفی شده و مشاوره دارویی به معنای تجویز نمی باشند. لطفا پیش از مصرف هر دارویی با پزشک مشورت کنید."

بنر مشاوره دارویی
 
برای دسترسی به کانال های شرکت خدمات دارویی رضوی بر روی پیام رسان مدنظر کلیک کنید:

🟣 اینستاگرام 🟡 لینکدین 🔵 تلگرام 🟠 ایتا 🟢 بله

نظر خود را درباره خدمات ما بگویید:

لینک نظرسنجی
 

پرسش از دکتر داروساز


سوالات کاربران
    تاکنون نظری برای این مطلب درج نشده است.