فوربیوکپ 4Biocap


فوربیوکپ ، کپسول پروبیوتیک می باشد.
مواد تشکیل دهنده کپسول ها :کپسول های سفید، هر کدام حاوی مقدار استاندارد 180 میلیگرم ( > 1 بیلیون CFU) پودر کرم رنگ، شامل کشت freeze-dried از:
• LA-5 لاکتوباسیلوس اسیدوفیلوس
• BB-12 بیفیدوباکتریوم
• STY-31 استرپتوکوکوس ترموفیلوس،
• LBY-27 لاکتوباسیلوس دلبروکی بولگاریکوس پیشگیری و درمان اسهال شدید و مزمن با منشا غیر اختصاصی، اسهال مرتبط با مصرف انتی بیوتیک و اختلالات گوارشی ناشی از مسافرت.
تجویز مشترک به همراه آنتی بیوتیک ها آسیب های اکولوژیک به فلور طبیعی روده را به حداقل می رساند. همچنین موثر در بهبود بیماریهای التهابی روده( کولیت اولسراتیو، بیماری کرون)، سندروم روده ای تحریک پذیر(IBS) و مراقبت های بعد از عمل جراحی و غیره....
فوربیوکپ را می توان به صورت ترکیب با ORS، آنتی بیوتیک ها، ضد قارچ ها، ضد ویروس ها و سایر محصولات ضد اسهال و همچنین به همراه داروهای شیمی درمانی، مصرف کرد.

مکانیسم اثر

پروبیتیک ها : " میکروارگانیسم های زنده ای هستند که وقتی به مقدار مناسب تجویز شوند باعث افزایش سطح سلامتی در بدن میزبان می شوند". فوربیوکپ با توجه به دستوالعمل های WHO تولید شده است.

فارماکودینامیک

 داروی فوربیوکپ ترکیبی از سوش‌های پروبیوتیک است که در برقراری تعادل و بهبود عملکرد باکتری‌های مفید دستگاه گوارش تأثیرگذار است. یکی دیگر از کاربردهای این دارو بهبود اختلالات گوارشی ناشی از مصرف آنتی‌بیوتیک‌ و بهبود علایم سندرم روده تحریک‌پذیر و التهاب روده است.

مقدار مصرف فوربیوکپ

در بزرگسالان روزانه 1-2 عدد و در کودکان 1 عدد.
در کودکان پودر کپسول را می توان در آب سرد، شیر سرد و آبمیوه حل کرد و مصرف کرد.

هشدارها

فوربیوکپ داروی مطمئنی است که دارای چهار سوش از باکتری¬های مفید است که در دستگاه گوارش مستقر می¬شوند و وارد چرخه¬ی ساختار بدن نمی¬شوند. در مطالعات بالینی انجام شده هیچ¬گونه عارضه¬ی جانبی برای فوربیوکپ مشاهده نشده است

مصرف در بارداری

در صورت صلاح دید پزشک مصرف شود.

"داروهای معرفی شده و مشاوره دارویی به معنای تجویز نمی باشند. لطفا پیش از مصرف هر دارویی با پزشک مشورت کنید."

بنر مشاوره دارویی
 
برای دسترسی به کانال های شرکت خدمات دارویی رضوی بر روی پیام رسان مدنظر کلیک کنید:

🟣 اینستاگرام 🟡 لینکدین 🔵 تلگرام 🟠 ایتا 🟢 بله

نظر خود را درباره خدمات ما بگویید:

لینک نظرسنجی
 

پرسش از دکتر داروساز


سوالات کاربران
    تاکنون نظری برای این مطلب درج نشده است.