واگذاری تأمین دارو و تجهیزات پزشکی 3 مرکز در مشهد به مؤسسه خدمات دارویی رضوی

واگذاری تأمین دارو و تجهیزات پزشکی 3 مرکز در مشهد به مؤسسه خدمات دارویی رضوی

 تأمین دارو و تجهیزات پزشکی 3 مرکز در مشهد به مؤسسه خدمات دارویی رضوی واگذار شد.

به گزارش آستان نیوز، بحث تأمین دارو و تجهیزات و همچنین نیروی انسانی داروخانه مرکز تحقیقاتی درمانی ناباروری میلاد مشهد، داروخانه سرپایی مرکز تخصصی اورژانس عدالتیان و غرفه تجهیزات پزشکی درمانگاه بیمارستان امام رضا(ع)، با توجه به خوش‌نامی مؤسسه خدمات دارویی رضوی در مدیریت داروخانه‌های بیمارستانی و سرپایی، با پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مدت یک سال در پاییز سال جاری بر عهده این مؤسسه گذاشته شد.

مرکز تحقیقاتی درمانی ناباروری میلاد مشهد در سال 1375 افتتاح شده است و تنها مرکز ناباروری دولتی این شهر مقدس است که خدمات خود را در قالب جدیدترین روش‌های درمانی نازایی با بهره‌گیری از تجهیزات و وسایل پزشکی نوین با نرخ دولتی به بیماران ایرانی و غیرایرانی ارائه می‌دهد. مؤسسه خدمات دارویی رضوی با حمایت از سیاست فرزندآوری خانواده‌‌ها، مدیریت داروخانه این مرکز را برعهده گرفت.

این مرکز تخصصی، بزرگ‌ترین اورژانس متمرکز کشور به شمار می‌آید. داروخانه این اورژانس در سال گذشته تحت مدیریت این مؤسسه بود و دوباره مدیریت آن به مؤسسه خدمات دارویی رضوی واگذار شد که این امر نشان‌‌دهنده اعتماد اورژانس عدالتیان به این مؤسسه است.

تأمین نیروی انسانی و اقلام غرفه تجهیزات پزشکی درمانگاه بیمارستان امام رضا(ع) نیز برعهده مؤسسه خدمات دارویی رضوی قرار گرفت.

لازم به ذکر است، مؤسسه خدمات دارویی رضوی داروهای داروخانه‌های بیمارستانی و غیربیمارستانی تحت پوشش خود مانند داروخانه دارالشفای امام(ع) در جوار حرم مطهر رضوی و داروخانه مرکزی امام(ع) را از داروهای موجود در بازار ایران و همچنین داروهای خارجی دارای مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور تأمین می‌کند.

  

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

مطالب مرتبط

درج نظر



سوالات کاربران
تاکنون نظری برای این مطلب درج نشده است.